"Mie teen vaan oman työni" : toimintatutkimus moniammatillisen yhteistyön ja ohjausosaamisen kehittämisestä
Alternative title
Toimintatutkimus moniammatillisen yhteistyön ja ohjausosaamisen kehittämisestäPublisher
University of JyväskyläISBN
978-951-39-5330-0ISSN Search the Publication Forum
0075-4625Keywords
ryhmäohjaajakoulutus vocational training student welfare work dropping out interdisciplinary teamwork counselling and guidance skills ammatilliset opettajat opinto-ohjaajat ryhmäohjaus yhteistyö moniammatillisuus opiskelijahuolto opinto-ohjaus oppimisympäristö henkilöstökoulutus ammatillinen kehitys
Metadata
Show full item recordCollections
- Väitöskirjat [3295]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Towards leadership and management in guidance and counselling networks in Finland
Nykänen, Seija (University of Jyväskylä, Finnish Institute for Educational Research, 2015) -
"Että jokainen kantaa aina sen oman osaamisensa siihen koriin, ja että sitä jaetaan." : yhteistyö yläkoulun, lukion ja ammattikoulun opinto-ohjaajan työssä
Vainio, Marianne (2017)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli kuvata yläkoulun, ammatillisen oppilaitoksen ja lukion opinto-ohjaajien työhön kuuluvaa yhteistyötä eri tahojen kanssa, ja selvittää minkälaisia tekijöitä liittyy hyvään ja toimivaan ... -
Muutoksista mahdollisuuksiin : ohjauksen uutta identiteettia etsimässä
Nissilä, Pia; Varis, Eija; Parkkinen, Juha; Puukari, Sakari; Lairio, Marjatta; Puukari, Sauli (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2001) -
Maailmankatsomus ohjauksessa : opinto-ohjaajiksi opiskelevien kokemuksia maailmankatsomuksen hahmottamisesta
Parkkinen, Juha (University of Jyväskylä, 2013) -
Monialaisen ohjauksen rakentuminen ohjaustilanteissa : onko monialainen ohjaus monialaista?
Lilja, Taru; Pukkila, Päivi; Helander, Jaakko (Suomen kasvatustieteellinen seura, 2021)Monialaisia ohjauspalveluita perustellaan niiden myönteisillä vaikutuksilla asiakkaisiin, työntekijöihin ja mukana oleviin palveluntuottajiin, mutta monialaista ohjausta koskeva empiirinen ja teoreettinen tutkimusnäyttö ...