dc.contributor.author | Harmoinen, Sari | |
dc.date.accessioned | 2013-08-20T10:25:06Z | |
dc.date.available | 2013-08-20T10:25:06Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.isbn | 978-951-39-5296-9 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:1277817 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/41997 | |
dc.format.extent | 1 verkkoaineisto (221 s.) | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | University of Jyväskylä | |
dc.relation.ispartofseries | Jyväskylä studies in education, psychology and social research | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.subject.other | magnetism | |
dc.subject.other | models | |
dc.subject.other | scaffolding | |
dc.subject.other | physics | |
dc.subject.other | teaching | |
dc.subject.other | kokeellinen oppiminen | |
dc.title | Opettajan ohjauksen ja vuorovaikutuksen antaman tuen merkitys oppilaiden rakentaessa mallia magnetismista | |
dc.type | doctoral thesis | |
dc.identifier.urn | URN:ISBN:978-951-39-5296-9 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Väitöskirja | fi |
dc.type.ontasot | Doctoral dissertation | en |
dc.contributor.tiedekunta | Kasvatustieteiden tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Education | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Kasvatustiede | fi |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_db06 | |
dc.relation.issn | 0075-4625 | |
dc.relation.numberinseries | 476 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |
dc.type.publication | doctoralThesis | |
dc.subject.yso | magnetismi | |
dc.subject.yso | mallit | |
dc.subject.yso | opetus | |
dc.subject.yso | ohjaus (neuvonta ja opastus) | |
dc.subject.yso | vuorovaikutus | |
dc.subject.yso | fysiikka | |
dc.subject.yso | oppilaanohjaus | |
dc.subject.yso | oppimisprosessi | |
dc.subject.yso | opetusmenetelmät | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |