dc.contributor.author | Leppänen, Ulla | |
dc.date.accessioned | 2013-08-16T07:21:42Z | |
dc.date.available | 2013-08-16T07:21:42Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.isbn | 978-951-39-5335-5 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:1274901 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/41987 | |
dc.format.extent | 1 verkkoaineisto (49 sivua) | |
dc.language.iso | eng | |
dc.publisher | Jyväskylän yliopisto | |
dc.relation.ispartofseries | Jyväskylä studies in education, psychology and social research | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.subject.other | literacy development | |
dc.subject.other | antecedents of literacy skills | |
dc.subject.other | reading habits | |
dc.subject.other | kindergarten | |
dc.subject.other | primary school | |
dc.subject.other | longitudinal study | |
dc.title | Development of literacy in kindergarten and primary school | |
dc.type | Diss. | |
dc.identifier.urn | URN:ISBN:978-951-39-5335-5 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Väitöskirja | fi |
dc.type.ontasot | Doctoral dissertation | en |
dc.contributor.tiedekunta | Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Social Sciences | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Psykologia | fi |
dc.relation.issn | 0075-4625 | |
dc.relation.numberinseries | 289 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |
dc.subject.yso | lukutaito | |
dc.subject.yso | kirjoitustaito | |
dc.subject.yso | lapset | |
dc.subject.yso | kielellinen kehitys | |
dc.subject.yso | esikoulu | |
dc.subject.yso | päiväkodit | |
dc.subject.yso | peruskoulu | |
dc.subject.yso | esiopetus | |
dc.subject.yso | alkuopetus | |
dc.subject.yso | lukutottumukset | |
dc.subject.yso | lukeminen | |
dc.subject.yso | oppiminen | |
dc.subject.yso | esikouluikäiset | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |