Subjective well-being as an individually constructed phenomenon
Julkaistu sarjassa
Jyväskylä studies in business and economicsTekijät
Päivämäärä
2008Oppiaine
YrittäjyysJulkaisija
University of JyväskyläISBN
978-951-39-5290-7ISSN Hae Julkaisufoorumista
1457-1986Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Väitöskirjat [3574]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Construction of the entrepreneurial identity in the family business context : a cross-cultural study
Laakkonen, Anne (University of Jyväskylä, 2012) -
Understanding family shareholders in family firms : an exploration of the role of family dynamics in the development of family shareholders' behaviours
López-Vergara, María Piedad (University of Jyväskylä, 2013) -
Yrittäjävalmiudet ja niiden oppiminen : perustaja- ja jatkajayrittäjien käsityksien eroja
Oksanen, Jouni (Jyväskylän yliopisto, 2013) -
The father, the son and the refreshed spirit : strategic renewal after family business succession in the context of the textile, clothing, leather and footwear industry
Niemi, Liisa (University of Jyväskylä, 2005)This study describes the strategic renewal of family business after succession in the textile, clothing, leather and footwear industry (T/C) in light of three examples. Family firms often have an individual approach to ... -
Internationalization of a high-tech SME in the context of family business : company X
Kähönen, Petra (2022)Perheyrityksillä on tärkeä rooli maailmantaloudessa. Niiden vahvuuksia ovat sekä pitkän tähtäimen suunnitelmallisuus että pitkäjänteinen päätöksenteko. Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tutkia perheyrityksen kansainvälistymiseen ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.