Decision-Making and Risk Management in Architecture Work
Niemi, E., Hämäläinen, N. & Ylimäki, T. (2008). Decision-Making and Risk Management in Architecture Work. In: Niemi, E., Ylimäki, T. & Hämäläinen, N. (Eds.) Evaluation of enterprise and software architectures : critical issues, metrics and practices : [AISA Project 2005-2008]. Jyväskylä : University of Jyväskylä, Information Technology Research Institute, 2008. - (Tietotekniikan tutkimusinstituutin julkaisuja, ISSN 1236-1615; 18). ISBN 978-951-39-3108-7 (CD-ROM).
Date
2008Is part of publication
Evaluation of enterprise and software architectures : critical issues, metrics and practices : [AISA Project 2005-2008] / Eetu Niemi, Tanja Ylimäki & Niina Hämäläinen (eds.). Jyväskylä : University of Jyväskylä, Information Technology Research Institute, 2008. - (Tietotekniikan tutkimusinstituutin julkaisuja, ISSN 1236-1615; 18). ISBN 978-951-39-3108-7 (CD-ROM).Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
The politics–administration dichotomy in support for national sport guidelines in local government : The views of Finnish municipal top decision-makers on child and youth physical activity guidelines
Lee, Anna; Kärkkäinen, Salme; Lämsä, Anna-Maija; Suomi, Kimmo; Vehmas, Hanna; Villberg, Jari (Idrottsvetenskap Malmö högskola, 2023)While autonomous municipalities in western societies have become responsible for the implementation of national sport policy, the diversity of local decision-makers’ policy interests presents significant challenges. Building ... -
Brand building in startups : best practices and influence on angel investor decision-making
Reuter, Aapo (2020)Startup-yritykset ovat tärkeitä uusien työpaikkojen ja innovaatioiden synnyttäjiä. Monet niistä kuitenkin kaatuvat ennen merkittävän kasvun saavuttamista. Syitä epäonnistumisen on monia, mutta vahvan yritysbrändin on ... -
The role of big data and capabilities in marketing communication : managerial perspectives on data-driven decision-making
Lamminparras, Tuomas (2022)Datan rooli yrityksissä on kasvanut nopeasti ja erityisesti markkinointiviestinnän osastoilla on pääsy useisiin eri datalähteisiin. Yrityksien liiketoimintoja tarkastellaan yhä useammin datan näkökulmasta ja investoinnit ... -
Capability Maturity Model for data-driven marketing
Länsipuro, Heidi (2020)Data-driven decision-making is gaining buzz and popularity across organizational functions and industries. Consequently, data analysis and marketing analytics enable companies of various size and business volume to leverage ... -
Towards an optimal self-assessment tool for information security investment decision-making
Kokkonen, Mika (2017)Aikaisempi tutkimus keskittyi pääasiallisesti taloudellisiin malleihin, joiden tarkoituksena oli auttaa organisaatioita tunnistamaan kuinka paljon heidän tulisi sijoittaa tietoturvallisuuteen. Nämä mallit pyrkivät tuottojen ...