Oppiminen ja asiantuntijuus varhaiskasvatuksessa : varhaisen oppimaan ohjaamisen suunnitelma erityistä tukea tarvitsevien lasten ohjauksessa
Publisher
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-5119-1ISSN Search the Publication Forum
0075-4625Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
- Väitöskirjat [3524]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Erityistä tukea tarvitsevien lasten osallisuuden toteutuminen : tapaustutkimus päiväkotiryhmään integroiduista erityisen tuen lapsista
Wikström, Miia (2015)Tutkielma käsittelee erityistä tukea tarvitsevien lasten osallisuuden toteutumista päiväkotiryhmään integroituna. Kyseessä on laadullinen etnografinen tapaustutkimus, jonka tutkimuskohteena oli kaksi päiväkotiryhmään ... -
The involvement of autistic children in early childhood education
Syrjämäki, Marja; Reunamo, Jyrki; Pesonen, Henri; Pirttimaa, Raija; Kontu, Elina (Routledge, 2023)Research on the involvement of autistic children in daily activities in inclusive early childhood education is scarce. In Finland, all children, including autistic children, under the age of seven (before basic education) ... -
Positioning children with special educational needs in early childhood education and care documents
Heiskanen, Noora; Alasuutari, Maarit; Vehkakoski, Tanja (Routledge, Taylor & Francis Group, 2018)The article critically discusses the practice of describing children’s special educational needs (SEN) in early childhood education and care (ECEC) pedagogical documents. Documentation is understood as a form of governance. ... -
Kolmiportaisen tuen kuntamalleja varhaiskasvatuksessa : monitapaustutkimus
Kuoppala, Ritva (2014)Kuoppala, Ritva. KOLMIPORTAISEN TUEN KUNTAMALLEJA VARHAISKASVATUKSESSA − Monitapaustutkimus Erityispedagogiikan pro gradu -työ. Jyväskylän yliopiston kasvatustieteiden laitos, 2014. 88 sivua. Julkaisematon. Tutkimuksen ...