Oppiminen ja asiantuntijuus varhaiskasvatuksessa : varhaisen oppimaan ohjaamisen suunnitelma erityistä tukea tarvitsevien lasten ohjauksessa
Publisher
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-5119-1ISSN Search the Publication Forum
0075-4625Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
- Väitöskirjat [3178]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Erityistä tukea tarvitsevien lasten osallisuuden toteutuminen : tapaustutkimus päiväkotiryhmään integroiduista erityisen tuen lapsista
Wikström, Miia (2015)Tutkielma käsittelee erityistä tukea tarvitsevien lasten osallisuuden toteutumista päiväkotiryhmään integroituna. Kyseessä on laadullinen etnografinen tapaustutkimus, jonka tutkimuskohteena oli kaksi päiväkotiryhmään ... -
Positioning children with special educational needs in early childhood education and care documents
Heiskanen, Noora; Alasuutari, Maarit; Vehkakoski, Tanja (Routledge, Taylor & Francis Group, 2018)The article critically discusses the practice of describing children’s special educational needs (SEN) in early childhood education and care (ECEC) pedagogical documents. Documentation is understood as a form of governance. ... -
“Ni meijän pitää olla siellä yötä, ku me ei ehkä pärjätä ilman aikuisia.” : varhaiskasvatuksessa tapahtuva yöhoito ympärivuorokautista hoitoa tarvitsevien lasten kokemana
Laakso, Iina; Janatuinen, Henna (2019)Tässä laadullisessa tutkimuksessa tarkastellaan ympärivuorokautista hoitoa tarvitsevien lasten kokemuksia varhaiskasvatuskontekstissa tapahtuvasta yöhoidosta. Halusimme selvittää miten lapset kertomansa perusteella suhtautuvat ... -
Kolmiportaisen tuen kuntamalleja varhaiskasvatuksessa : monitapaustutkimus
Kuoppala, Ritva (2014)Kuoppala, Ritva. KOLMIPORTAISEN TUEN KUNTAMALLEJA VARHAISKASVATUKSESSA − Monitapaustutkimus Erityispedagogiikan pro gradu -työ. Jyväskylän yliopiston kasvatustieteiden laitos, 2014. 88 sivua. Julkaisematon. Tutkimuksen ...