University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Väitöskirjat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Väitöskirjat > View Item

Oppiminen ja asiantuntijuus varhaiskasvatuksessa : varhaisen oppimaan ohjaamisen suunnitelma erityistä tukea tarvitsevien lasten ohjauksessa

Thumbnail
View/Open
1.3 Mb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Published in
Jyväskylä studies in education, psychology and social research
Authors
Kovanen, Päivi
Date
2004
Discipline
Erityispedagogiikka

 
Publisher
Jyväskylän yliopisto
ISBN
978-951-39-5119-1
ISSN Search the Publication Forum
0075-4625
Keywords
early intervention early childhood special education activity-based approach children under 3 years of age VARSU/AEPS erityiskasvatus varhaiskasvatus varhaiskuntoutus päivähoito asiantuntijuus
URI

http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5119-1

Metadata
Show full item record
Collections
  • Väitöskirjat [3058]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Erityistä tukea tarvitsevien lasten osallisuuden toteutuminen : tapaustutkimus päiväkotiryhmään integroiduista erityisen tuen lapsista 

    Wikström, Miia (2015)
    Tutkielma käsittelee erityistä tukea tarvitsevien lasten osallisuuden toteutumista päiväkotiryhmään integroituna. Kyseessä on laadullinen etnografinen tapaustutkimus, jonka tutkimuskohteena oli kaksi päiväkotiryhmään ...
  • Erityistä tukea tarvitsevien lasten ja heidän perheidensä huomioiminen päivähoitojärjestelmässä 

    Panula, Hanna (2007)
  • Vanhempien vuorotyö, lasten hyvinvointi ja yhteistyö vanhempien kanssa varhaiskasvatuksessa 

    Lammi-Taskula, Johanna; Siippainen, Anna (Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL, 2018)
  • Positioning children with special educational needs in early childhood education and care documents 

    Heiskanen, Noora; Alasuutari, Maarit; Vehkakoski, Tanja (Routledge, Taylor & Francis Group, 2018)
    The article critically discusses the practice of describing children’s special educational needs (SEN) in early childhood education and care (ECEC) pedagogical documents. Documentation is understood as a form of governance. ...
  • "Että sais olla lapsena toisten lasten joukossa" : substantiivinen teoria erityistä tukea tarvitsevan lapsen toiminnallisesta osallistumisesta toimintaympäristöissään 

    From, Kristine (Jyväskylän yliopisto, 2010)
     
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre