Uusi yliopisto - yritys, puolue vai oppineiden tasavalta? : kohti muuttuvien toimintatilanteiden poliittista luentaa
Julkaistu sarjassa
SoPhiPäivämäärä
2013Muu nimeke
Kohti muuttuvien toimintatilanteiden poliittista luentaaJulkaisija
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-5049-1ISSN Hae Julkaisufoorumista
1238-8025Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- SoPhi [153]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Academics’ experiences of university-wide top-down curriculum reform in Finland
Honkimäki, Sanna; Jääskelä, Päivikki; Tynjälä, Päivi (Routledge, 2024)Current global drivers have challenged higher education and increased institution-wide top-down managed reforms, including curriculum reforms. As academics are vital in curriculum development, listening to their voices is ... -
Jyväskylän yliopiston vuosi 2015 = University of Jyväskylä 2015
Kimari, Miikka; Mustonen, Anu; Ylä-Tuuhonen, Meeri (University of Jyväskylä, 2016) -
Jyväskylän yliopiston vuosi 2014 = Jyväskylä University 2014
Kimari, Miikka; Mustonen, Anu; Ylä-Tuuhonen, Meeri (University of Jyväskylä, 2015) -
Reflections on co-teaching multilingual university-level language and communication courses
Kelly, Riitta; Jussila, Jussi (JALT Learner Development SIG, 2021)Tässä narratiivisessa kuvauksessa tarkastelemme kokemuksiamme yliopistotason monikielisten viestintä- ja kieliopintojen opettamisesta useamman opettajan yhteisillä opintojaksoilla Jyväskylän yliopistossa. Suomen viralliset ... -
‘It's Not Like Everything Changes Just With a Click on New Year's Eve’ : Perceptions on Educational Issues of University Mergers in Finland
Ursin, Jani; Aittola, Helena (Palgrave Macmillan, 2021)The study explored educational perceptions concerning Finnish university mergers. The data were collected by interviewing academics and students (n = 30) in four merger projects. Qualitative content analysis was applied ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.