Litterature negro - africaine moderne: naissance, developpement, raisons de'etre
Authors
Date
1975Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Publisher
Jyväskylän yliopistoMetadata
Show full item recordCollections
- Pro gradu -tutkielmat [29766]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
L'histoire du livre saami en Finlande : ses racines et son développement de 1820 á 1920
Capdeville, Sophie Alix (University of Jyväskylä, 2017)The aim of the study is to examine the Saami book history in the context of Finland in order to understand its evolution from 1820 to 1920. The study focuses on books and other printed materials in Saami language(s) (or ... -
L’intégration de l’éducation au dé-veloppement durable dans l’enseignement du FLE en Finlande
Ratava, Paula (2010)Kestävä kehitys on pohja hyvinvoinnillemme ja mahdollistaa tulevienkin sukupolvien hyvän elämän. Asiaan perehtyneille on selvää, että tarvitsemme luonnon tarjoamia tuotteita ja palveluita omaan selviämiseemme, puhumattakaan ... -
L'éducation au développement durable dans l'apprentissage de la langue française
Ratava, Paula (2009) -
La représentation du développement durable dans le blog Smogey
Kyllönen, Emmi (2021)Tutkimuksessani käsittelen kestävästä kehityksestä luotua kuvaa. Analysoitavaksi materiaaliksi olen valinnut Smogey -ekoalustan blogin kestävästä kehityksestä. Tavoitteeni on analysoida, kuinka kirjoittaja luo representaation ... -
Un voyage dans l'univers de la culture : ensemble de fiches pédagogiques destiné aux enseignants de français langue étrangère pour développer les compétences interculturelles des collégiens dans l'enseignement du français
Virkkala, Juulia (2023)Monikulttuurisessa maailmassa ymmärrys ja arvostus eri kulttuureita kohtaan on tärkeä taito, johon myös kouluissa tulisi kiinnittää huomiota. Usein vieraan kielen opetuksen tavoitteena nähdään kyky kommunikoida, mutta on ...