Vastaanottajan näkökulma postmodernin taiteen ymmärtämisessä : tutkimus esteettisten normien ja yksilöllisten variaatioiden välisistä eroista Nikol-koulukunnan teorian mukaan
Authors
Date
1996Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Vastaanottajan punainen lanka : fenomenologis-kognitiivinen näkökulma kaunokirjallisen teoksen ja elokuvan reseptioon
Haverinen, Eeva-Kaisa (2004) -
Yhteinen ymmärtäminen koulutuksessa ja työssä : kontekstin merkitys ymmärtämisessä opiskelijaryhmän ja työtiimin keskusteluissa
Valleala, Ulla Maija (Jyväskylän yliopisto, 2006)Ulla Maija Valleala tutki väitöskirjassaan, miten kahden avoimen yliopiston opiskelijaryhmän ja nuorisotyöntekijätiimin on mahdollista oppia tuloksellisemmin yhteisen ymmärryksen avulla. Oppiminen edellyttää ymmärrykseen ... -
Suomalaispojat pulassa koulukirjojensa ymmärtämisessä
Lyytinen, Heikki (Finra ry, 2023)Viimeksi PIRS-tutkimuksessa havaittu 4. luokan oppilaiden luetun ymmärtämisen heikkeneminen (Leino, Sirén, Nissinen & Puhakka 2023) osoittaa - ei niin yllättäen - että poikien luetun ymmärtäminen jatkaa laskemistaan, mikä ...