Suzuki-metodi taidekasvatuksena : Shinichi Suzukin musiikki- ja taidepedagogisen käsitteistön analyysi
Authors
Date
1990Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Hans Koessler munkássága és tanári tevékenységének hatása a 20. századi magyar zenére = the life-work of Hans Koessler and the influence of his teaching activity on 20th century Hungarian music
Sárosi-Szabó, Márta (University of Jyväskylä, 2013) -
Absoluuttisen sävelkorvan vaikutuksia musiikin opetukseen
Tarvainen, Anneli (2017)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää absoluuttisen sävelkorvan hyötyjä ja haittoja musiikin opetuksessa niin oppilaan kuin opettajankin kannalta. Tutkimuksessa perehdytään siihen, kuinka opettaja voisi huomioida ... -
Kestääkö ääni? : laulunopetuksen vaikutus opettajaksi valmistuvien äänen laatuun ja ilmaisuun
Valtasaari, Hannele (University of Jyväskylä, 2017)The aim of this study was to investigate how regular singing lessons and deliberate practice impact future teachers’ voice quality and their expression in speech and singing. Previous research about teachers’ speaking ... -
Kohti sensitiivistä musiikin opettamista : ammattitaidon ja opettajuuden rakentumisen polkuja
Huhtinen-Hildén, Laura (University of Jyväskylä, 2012) -
Leikin suhde kitaransoiton motivaatioon 6–9-vuotiailla
Malinen, Janne (2019)Tutkielmani keskittyy kitaransoiton alkeisopetukseen alakoululaisille lapsille yksilö-opetuksessa, keskiössä on motivaatio ja leikki. Leikin ja motivaation suhde toisiinsa on teoriassa ilmeinen. Selvitän, millä tavoin neljä ...