Discipline-based art education : teoreettisen perustan analyysi
Authors
Date
1992Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
“Disciplining is used when you have already lost the control of the situation” : English subject teacher trainees’ views on discipline and a peaceful learning environment
Koskinen, Oona (2021)Tämän kandidaatintutkielman tarkoituksena oli selvittää opettajaharjoittelijoiden käsityksiä kurista ja työrauhasta. Tutkimus selvitti käsityksiä kurista ja työrauhasta harjoittelijoiden kouluaikaisten muistojen ja kokemusten ... -
Musiikin teoreettisen tietämyksen vaikutus tonaalisuuden havaitsemiseen
Taavitsainen, Eetu (2004) -
Kasvatus taiteen avulla : sir Herbert Readin taidekasvatusmallin teoreettisen perustan tarkastelua
Sallisalmi, Ulla (1998) -
Yhteiskunnan koulu ja koulun yhteiskunta : eksploratiivinen lähestyminen yhteiskunnallisuus-diskurssiin peruskoulun opetussuunnitelmateksteissä 1960-luvulta 2000-luvulle ja teoreettisen tutkimustyökalun mallinnus
Häikiö, Antti (2013)Suomalainen peruskoulu kehittyi toisen maailmansodan jälkeen sekä määrällisin että laadullisin perustein; suuret ikäluokat saavuttivat kouluiän ja tietojen ja taitojen vaatimukset yhteiskunnassa ja sen työelämässä kasvoivat ... -
Neljä strategista tapaa välittää ihmisen yhteiskunnallisista oikeuksista – Sosiaalityön teoreettisen mandaatin ulottuvuuksia ja ehtoja paradigma-analyysin valossa
Lagstedt, Sari (2022)Tässä maisterintutkielmassa tutkin sosiaalityön teoreettisen itsemäärittelyn mahdollisia ulottuvuuksia ja ehtoja yhteiskuntatieteen kentällä. Sosiaalityön teoreettista mandaattia, jonka nojalla se voisi ajaa ihmisen ...