Case study of a virtual community : the Hepatitis B camp
Authors
Date
2010Discipline
Digital Culture (maisteriohjelma)International Master's Degree Programme in Digital CultureAccess restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
“The Zelda we have in our hearts” : virtual community on a video game fansite
Nihtilä, Pauliina (2019)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten yhteisöllisyys ilmenee videopelifaneille suunnatulla internetsivustolla julkaistuissa teksteissä. Taustatieto rakentui useiden tutkijoiden esittämistä virtuaaliyhteisöjen ja ... -
“Emma and Regina made me realize I was gay” : a study on LGBT identity formation in femslash fan communities
Aalto, Emmi (2020)Tämän maisterintutkielman ensisijainen tarkoitus on selvittää, miten femslash-nettifaniyhteisöön kuuluminen auttaa LGBT-identiteetin muodostamisessa. Tutkielmasta myös selviää, onko femslash-faneilla erilaisia seksuaali- ... -
Social interaction in online multiplayer communities
Siitonen, Marko (University of Jyväskylä, 2007)Verkkopelit synnyttävät pysyviä vuorovaikutussuhteita Monen pelaajan verkkopelit tyypillisesti joko rohkaisevat pelaajien välistä vuorovaikutusta tai suorastaan vaativat sitä. Pelissä etenemisen vaatimuksena saattaa olla ...