dc.contributor.author | Hankala, Mari | |
dc.date.accessioned | 2011-01-17T11:48:56Z | |
dc.date.available | 2011-01-17T11:48:56Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.isbn | 978-951-39-4184-0 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:1146473 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/25804 | |
dc.format.extent | 222 sivua | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Jyväskylän yliopisto | |
dc.relation.ispartofseries | Jyväskylä studies in humanities | |
dc.relation.isversionof | ISBN 978-951-39-4176-5 | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.title | Sanomalehdellä aktiiviseksi kansalaiseksi? : näkökulmia nuorten sanomalehtien lukijuuteen ja koulun sanomalehtiopetukseen | |
dc.type | Diss. | |
dc.identifier.urn | URN:ISBN:978-951-39-4184-0 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Väitöskirja | fi |
dc.type.ontasot | Doctoral dissertation | en |
dc.contributor.tiedekunta | Humanistinen tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Humanities | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Journalistiikka | fi |
dc.relation.issn | 1459-4331 | |
dc.relation.numberinseries | 148 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |
dc.subject.yso | sanomalehdet | |
dc.subject.yso | oppimateriaali | |
dc.subject.yso | opetusaineisto | |
dc.subject.yso | opetuskäyttö | |
dc.subject.yso | opetusmenetelmät | |
dc.subject.yso | koulu | |
dc.subject.yso | lukutottumukset | |
dc.subject.yso | oppilaat | |
dc.subject.yso | lukeminen | |
dc.subject.yso | nuoret | |
dc.subject.yso | mediakasvatus | |
dc.subject.yso | kansalaiskasvatus | |
dc.subject.yso | viestintäkasvatus | |
dc.subject.yso | medialukutaito | |
dc.subject.yso | opettajankoulutus | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |