dc.contributor.author | Nissi, Riikka | |
dc.date.accessioned | 2010-12-01T11:11:53Z | |
dc.date.available | 2010-12-01T11:11:53Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.isbn | 978-951-39-4133-8 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:1143662 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/25647 | |
dc.format.extent | 350 sivua | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Jyväskylän yliopisto | |
dc.relation.ispartofseries | Jyväskylä studies in humanities | |
dc.relation.isversionof | ISBN 978-951-39-4078-2 | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.subject.other | Raamattu | |
dc.title | Totuuden jäljillä : tekstin tulkinta nuorten aikuisten raamattupiirikeskusteluissa | |
dc.type | Diss. | |
dc.identifier.urn | URN:ISBN:978-951-39-4133-8 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Väitöskirja | fi |
dc.type.ontasot | Doctoral dissertation | en |
dc.contributor.tiedekunta | Humanistinen tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Humanities | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Suomen kieli | fi |
dc.subject.method | Keskusteluanalyysi | |
dc.relation.issn | 1459-4331 | |
dc.relation.numberinseries | 145 | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | |
dc.subject.yso | kielitiede | |
dc.subject.yso | herätysliikkeet | |
dc.subject.yso | uskonnolliset tilaisuudet | |
dc.subject.yso | uskonnolliset yhteisöt | |
dc.subject.yso | uskonelämä | |
dc.subject.yso | keskustelu | |
dc.subject.yso | vuorovaikutus | |
dc.subject.yso | tulkinta | |
dc.subject.yso | raamatuntulkinta | |
dc.subject.yso | rukous | |
dc.subject.yso | uskonnollinen kirjallisuus | |
dc.subject.yso | tekstit | |
dc.subject.yso | yhteisöllinen oppiminen | |
dc.subject.yso | uskonto | |
dc.subject.yso | uskonnollinen kieli | |
dc.subject.yso | instituutiot | |
dc.subject.yso | sosiaaliset instituutiot | |
dc.subject.yso | uskonnollinen identiteetti | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |