University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Pro gradu -tutkielmat > View Item

Kehittyvä, kansainvälistyvä, kaupallistuva ja kommunikoiva matkailu-Suomi : tiedusteluretki itsenäisen Suomen matkailuelinkeinojen alkutaipaleeseen ennen II maailmansotaa

Thumbnail
View/Open
8.4 Mb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Authors
Ahonen, Juha
Date
1996
Discipline
Suomen historiaFinnish History

 
Keywords
mainonta markkinointi matkailuelinkeino matkailu elinkeinot
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201009202637

Metadata
Show full item record
Collections
  • Pro gradu -tutkielmat [23993]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Sinivalkoisilta siiviltä kiiltäville kiskoille : matkailukuljetukset ja niiden markkinointi itsenäisessä Suomessa ennen II maailmansotaa 

    Ahonen, Juha (1996)
  • Einsame Ruhe in unberührter Natur : Vorstellungen von Reisewerbebildern der Region Kainuu : eine Befragungsuntersuchung unter potenziellen deutschen Finnlandreisenden 

    Seppänen, Satu (2006)
  • And Thailand still smiles : a study on post-tsunami livelihood recovery of Phuket and Khao Lak 

    Saarni, Maija (2007)
    Tutkimuksen tavoitteena on tutkia tapoja, joiden avulla turismiin liittyvät elinkeinot ovat toipuneet tsunamin jälkeen Phuketissa ja Khao Lakissa. Tutkimuksessa etsitään myös piileviä syitä sille, miksi joissakin yhteisöissä ...
  • Examining the effects online targeting has on consumers' purchase decisions 

    Hiirsalmi, Sami (2020)
    Yritykset ja markkinoijat mittaavat markkinointitoimenpiteitänsä online- kanavissa päivittäin. Samanaikaisesti, toimiala on nuori ja empiiristä tutkimusta online-markkinoinnin vaikutuksista kuluttajien päätöksiin on vähän. ...
  • Digitaalinen markkinointi ja asiakashankinta : asiantuntijoiden näkemykset parhaista käytännöistä pankkisektorilla 

    Aittola, Mirka (2022)
    Digitaalisen markkinoinnin sekä asiakashankinnan tulisi syystä olla jokaista organisaatiota kiinnostava aihe. Mainonnan ja asiakashankinnan muodot ovat kehittyneet valtavasti viime vuosikymmeninä. Digitaalisuus ja digitaaliset ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre