Kehittyvä, kansainvälistyvä, kaupallistuva ja kommunikoiva matkailu-Suomi : tiedusteluretki itsenäisen Suomen matkailuelinkeinojen alkutaipaleeseen ennen II maailmansotaa
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
And Thailand still smiles : a study on post-tsunami livelihood recovery of Phuket and Khao Lak
Saarni, Maija (2007)Tutkimuksen tavoitteena on tutkia tapoja, joiden avulla turismiin liittyvät elinkeinot ovat toipuneet tsunamin jälkeen Phuketissa ja Khao Lakissa. Tutkimuksessa etsitään myös piileviä syitä sille, miksi joissakin yhteisöissä ... -
Examining the effects online targeting has on consumers' purchase decisions
Hiirsalmi, Sami (2020)Yritykset ja markkinoijat mittaavat markkinointitoimenpiteitänsä online- kanavissa päivittäin. Samanaikaisesti, toimiala on nuori ja empiiristä tutkimusta online-markkinoinnin vaikutuksista kuluttajien päätöksiin on vähän. ... -
Digitaalinen markkinointi ja asiakashankinta : asiantuntijoiden näkemykset parhaista käytännöistä pankkisektorilla
Aittola, Mirka (2022)Digitaalisen markkinoinnin sekä asiakashankinnan tulisi syystä olla jokaista organisaatiota kiinnostava aihe. Mainonnan ja asiakashankinnan muodot ovat kehittyneet valtavasti viime vuosikymmeninä. Digitaalisuus ja digitaaliset ...