Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorKong, Lu
dc.date.accessioned2010-09-10T13:29:14Z
dc.date.available2010-09-10T13:29:14Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:1135546
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/24983
dc.format.extent97 sivua
dc.language.isoeng
dc.rightsThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.rightsJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.titlePrincipal's role in building trust with teachers for a better school climate in Chinese schools : a case study of a high school in Sichuan, China
dc.typeBooken
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201009102556
dc.type.dcmitypeTexten
dc.type.ontasotPro gradufi
dc.type.ontasotMaster's thesisen
dc.contributor.tiedekuntaKasvatustieteiden tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Educationen
dc.contributor.laitosKasvatustieteiden laitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Educationen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineMaster's Degree Programme in Educational Leadershipfi
dc.contributor.oppiaineMaster's Degree Programme in Educational Leadershipen
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.contributor.oppiainekoodi105
dc.subject.ysoluottamus
dc.subject.ysokoulu
dc.subject.ysoilmapiiri
dc.subject.ysomotivaatio
dc.subject.ysotyötyytyväisyys
dc.subject.ysojohtaminen
dc.subject.ysoKiina


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot