Aiemmin hankitun osaamisen tunnistaminen ja tunnustaminen (AHOT) : nykykäytäntöjen kartoitus ja kehittämisen linjat Jyväskylän yliopiston avoimen yliopiston opinnoissa
Authors
Date
2008Publisher
Jyväskylän yliopisto, Avoin yliopistoISBN
978-951-39-3456-9ISSN Search the Publication Forum
1797-979XKeywords
Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
"Työkokemukseen perustuvaa osaamista ei prosessissa arvostettu " : tutkimus hyväksilukujen ja aiemmin hankitun osaamisen tunnustamisen toteutumisesta keskipohjalaisessa korkeakoulutuksessa
Kiviniemi, Kari (Jyväskylän yliopisto, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, 2016) -
Avoimen yliopiston nollasuorittajat – miksi opinnot eivät etene?
Maunula, Minna; Maunumäki, Minna; Anttonen, Sanna (Yliopistopedagogiikan asiantuntija- ja yhteistyöverkosto Peda-forum, 2021)Nykyinen koulutuspolitiikka vastaa työelämän muutostarpeisiin ohjaamalla työuran eri vaiheissa olevia aikuisia kehittämään osaamistaan jatkuvan oppimisen hengessä. Moni hakeutuu toiveikkaana avoimeen yliopistoon, mutta ... -
Ohjausalan koulutuksesta työhöni saamat valmiudet : Jyväskylän yliopistosta valmistuneiden käsityksiä
Kaartinen, Henna; Manthos, Sofia (2019)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella Jyväskylän yliopiston ohjausalan koulutuksista valmistuneiden ohjaajien käsityksiä työssä kohtaamistaan haasteista sekä keinoista vastata näihin haasteisiin. Tarkoituksena ... -
Kirjasto on kaikkialla : Avoimen yliopiston opiskelija Jyväskylän yliopiston kirjaston asiakkaana
Kivinen, Nina; Järvinen, Annikki (Jyväskylän yliopisto, 2024)Kirjasto on tiedon aarreaitta ja tärkeä osa avoimen yliopiston opintoja – niin verkossa kuin Jyväskylän yliopiston kirjasto Lähteessä. Muutamalla vinkillä pääset tiedonhaun alkuun. Avoimen tiedon keskuksen asiantuntijat, ... -
Rinnakkaisopetussuunnitelmasta yhteisöllisyyttä, osaamisen tunnistamista ja käytännön kokemusta yliopisto-opintojen ohessa
Virtanen, Anne; Penttinen, Leena (Suomen kasvatuksen ja koulutuksen historian seura, 2022)Tässä artikkelissa kuvataan suomalaiselle koulutusjärjestelmälle vieraampaa toimintamuotoa, rinnakkaisopintosuunnitelmatoimintaa (extra-curricular activities). Toimintaa pilotoitiin Jyväskylän yliopistossa, jossa sen ...