VIIVIn - viittomakielisen opetuksen portin käyttö ja laatu opettajien arvioimana
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
E-oppikirjojen käyttö ja merkitys lukion biologian opetuksessa : esimerkkinä verenkiertoelimistön opettaminen
Minkkinen, Lasse (2020)E-oppikirjoilla on suuri potentiaali tuoda pedagogista lisäarvoa biologian opetukseen. E-oppikirjojen tapauksessa pedagoginen lisäarvo tarkoittaisi esimerkiksi kirjaan sisältyviä videoita, mikä mahdollistaa uudenlaisen ... -
Kuurojen opettajien ammattilehden diskurssit 1892-2005 : näkemyksiä opetustyöstä, oppilaasta ja suomalaisesta viittomakielestä
Savolainen, Anu; Toura, Outi (2009)Kriittinen diskurssianalyyttinen tutkimus tarkasteli kuurojen ja sokeain opettajain liitto ry:n (KSOL) ammattilehden kirjoituksia. Kuurojen opettajien ammattilehden kirjoituksia ei ole aikaisemmin tutkittu, eikä kriittistä ... -
Scale-up of the Internet-based Professional Learning to help teachers promote Activity in Youth (iPLAY) intervention : a hybrid type 3 implementation-effectiveness trial
Lubans, D. R.; Sanders, T.; Noetel, M.; Parker, P.; McKay, H.; Morgan, P. J.; Salmon, J.; Kirwan, M.; Bennie, A.; Peralta, L.; Cinelli, R.; Moodie, M.; Hartwig, T.; Boyer, J.; Kennedy, S. G.; Plotnikoff, R. C.; Hansen, V.; Vasconcellos, D.; Lee, J.; Antczak, D.; Lonsdale, C. (Biomed Central, 2022)Background Whole-of-school programs have demonstrated success in improving student physical activity levels, but few have progressed beyond efficacy testing to implementation at-scale. The purpose of our study was to ...