Varhaisen tunnistamisen ja puuttumisen käytänteet lukion opiskelijahuollossa
Julkaisija
Jyväskylän yliopisto, OpettajankoulutuslaitosISSN Hae Julkaisufoorumista
1796-4717Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Tehostettu tuki ja oppimisvaikeuksien ennaltaehkäisyn ideaalimalli esiopetuksessa : oppilashuollon asiantuntijoiden käsityksiä
Savolainen, Taija (2012)Varhainen puuttuminen on ollut varhaiskasvatuksessa jo pitkään yhtenä toiminta-ajatuksena, ja perusopetuslain muutos vuonna 2010 toi esiopetukseen uuden tukimuodon, tehostetun tuen. Oppimisvaikeudet ovat yksi osa-alue, ... -
Vahingollinen vieraannuttaminen : tunnistamisen ja puuttumisen vaikeus : kuvaileva kirjallisuuskatsaus vieraannuttamisen vaikutuksista lapseen
Kumpulainen, Anu (2022)Tutkielman tavoitteena oli tarkastella vieraannuttamista ilmiönä ja selvittää, millaisia vaikutuksia vieraannuttamisella on lapsen elämään ja hyvinvointiin. Tavoitteena oli koota tutkittua tietoa vieraannuttamisen vaikutuksista ... -
Luokanopettajien toimijuuden ilmentyminen opettajien kokemuksissa sekä toimijuutta edistävät ja ajoittavat tekijät varhaisen englannin kielen opetuksessa
Heinänen, Tessa (2021)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten luokanopettajien toimijuus ilmenee opettajien kokemuksissa varhaisen englannin kielen opetuksessa. Lisäksi haluttiin selvittää, mitkä tekijät edistävät ja rajoittavat ... -
Varhaisen kirjanlukutilanteen yhteys kielen kehitykseen
Katajamäki, Johanna (1999)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.