Luetun ymmärtämisen strategian opettaminen reaaliaineessa peruskoulun seitsemännellä luokalla
2009:97 | 2010:198 | 2011:129 | 2012:171 | 2013:140 | 2014:46 | 2015:52 | 2016:55 | 2017:64 | 2018:72 | 2019:64 | 2020:31 | 2021:34 | 2022:26 | 2023:98 | 2024:136 | 2025:3
Metadata
Show full item recordCollections
- Pro gradu -tutkielmat [29752]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kuullun ja luetun tekstin ymmärtämisstrategiat ja -vaikeudet peruskoulun kolmannella ja yhdeksännellä luokalla
Holopainen, Esko (University of Jyväskylä, 2003) -
Tarkkaavaisuus- ja lukusujuvuusongelmien päällekkäistyminen toisella luokalla ja yhteys myöhempään lukusujuvuuden sekä luetun ymmärtämisen kehittymiseen
Ulvinen, Emmi; Torppa, Minna; Poikkeus, Anna-Maija; Lerkkanen, Marja-Kristiina (Niilo Mäki Instituutti, 2022)Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, ennustavatko tarkkaavaisuus- tai lukusujuvuusongelmat tai niiden päällekkäistyminen toisella luokalla lukusujuvuuden tai luetun ymmärtämisen kehitystä kolmannella ja neljännellä ... -
Tekstin ymmärtämisen arviointi peruskoulun kolmannella luokalla
Heinälä, Anniina; Kautto, Pia (2001)