Kampanjan sanoma lehdistön kertomana : case: Nuoren Suomen Liikuntaseikkailu maapallon ympäri -kampanja
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Sanoma, lähettäjä, kulttuuri : lehdistöhistorian tutkimustraditiot Suomessa ja median rakennemuutos
Vuorio, Kaija (Jyväskylän yliopisto, 2009) -
Agency in the Girl Effect campaign website : a multimodal discourse analytic study
Vihersalo, Katariina (2012)Tutkimuksen aiheena on kansainvälisen ’Girl Effect’-kampanjan verkkoviestintä ja sivuston käyttäjälle rakennettu toimijuus. Nykyisin yksilön vastuuta painotetaan kehitysyhteistyössä kampanjoiden tukijoina, muutokseen ... -
The success of communication in the Adventures of Joe Fin campaign : self-evaluated effects on health behaviour
Mäkilä, Martta (2010)Yli puolet suomalaisista liikkuu terveytensä kannalta riittämättömästi. Keski-ikäiset miehet ovat yksi vähiten liikkuvista väestöryhmistä. Kunnossa kaiken ikää -ohjelman SuomiMies seikkailee -kampanja alkoi vuonna 2007, ... -
Awaking the motivation for change : relationships between physical fitness, physical activity and psychosocial factors among men in the Adventures of Joe Finn Campaign
Kaasalainen, Karoliina (University of Jyväskylä, 2017)This thesis examined how physical fitness is associated with self-reported physical activity (PA), eating habits and psychosocial factors among Finnish men who engaged in the Adventures of Joe Finn Campaign. The thesis ... -
Operaatio E.F. otsikoissa : suomalaisen ja englanninkielisen lehdistön uutisointia Liinahamarin ja Kirkkoniemen pommituksista 31.7-31.8.1941.
Hepola, Teemu (2017)Keskiviikkona 30. heinäkuuta 1941, Englannin kuninkaallinen laivasto toteutti operaatio E.F.:n, jonka kohteina olivat Kirkkoniemen ja Liinahamarin satamat. Operaation tarkoituksena oli aiheuttaa tuhoja saksalaisia huoltoaluksia ...