University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Pro gradu -tutkielmat > View Item

Verkkopalvelun sisällönanalyysi : case: Valio ja Arla Foods

Thumbnail
View/Open
4.6 Mb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Authors
Parkkila, Paula
Date
2005
Discipline
YhteisöviestintäOrganizational Communication

 
Keywords
Valio Arla Foods Internet markkinointi informaatio suunnittelu käyttäjät kokemukset semiotiikka verkkopalvelut sisällönanalyysi
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2005261

Metadata
Show full item record
Collections
  • Pro gradu -tutkielmat [24946]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Verkkopohjaisten karttojen saavutettavuushaasteet 

    Jokisuu, Petra (2022)
    Toimiakseen verkkosivuilla yli miljoona suomalaista tarvitsee saavutettavia palveluita. Saavutettavuushaasteita verkkopalveluissa aiheuttavat käyttäjien synnynnäiset tai iän mukanaan tuomat fyysiset-, kognitiiviset ja ...
  • Individual and shared digital repertoires : older adults managing digital services 

    Hänninen, Riitta; Pajula, Laura; Korpela, Viivi; Taipale, Sakari (Routledge, Taylor & Francis, 2023)
    The rise of public and other non-recreational digital services is based on the idea of catering to the daily needs of the citizens cost-efficiently and with ease. Previous research has approached the use of digital services ...
  • Käyttäjäkokemuksen muotoutuminen verkkopalveluissa : kokemuksia verkkopankkitunnistautumisesta 

    Sjöholm, Katja (2020)
    Tässä pro gradu- tutkielmassa tarkasteltiin käyttäjäkokemuksen muotoutumista verkkopalveluissa, erityisesti verkkopankkitunnistautumisen osalta. Aluksi esiteltiin kirjallisuuskatsauksen muodossa keskeisimmät teoriat ja ...
  • Virtual goods sales : new requirements for business modelling? 

    Hamari, Juho (2009)
    Selling virtual goods is an increasingly popular revenue model for operators of social online services, examples of which are virtual worlds and social networking services. Compared to more traditional revenue models, such ...
  • Electronic banking in Finland : consumer beliefs, attitudes, intentions and behaviors 

    Karjaluoto, Heikki (University of Jyväskylä, 2002)
    This study focuses on developing a theoretical model with a practicaljustification within the field of electronic banking. We ground our discussion on the framework of consumer behavior and electronic banking by linking ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre