Oppimispelien käsikirjoittaminen : monen pelaajan 3d-oppimispeliympäristöt
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
In search for the conceptual origin of university students' community in a confluence of on- and offline learning environments ethnographies in technology-rich, multi-sited fields of study
Pöysä, Johanna (University of Jyväskylä, 2007)Contemporary society requires its citizens to develop capacities to resituate their activities in collective unities and to successfully communicate their actions within these multiple local and global communities. Also ... -
Oppiainepedagogiikkaa yhteistyössä : tietotekniikan sekä äidinkielen ja kirjallisuuden integrointi opettajankoulutuksessa
Järvelä, Ritva-Liisa; Kauppinen, Merja (Jyväskylän yliopisto, opettajankoulutuslaitos, 2012) -
Juu vai ei digiteknologialle? : pandemia haastaa opettajia ja tutkijoita muuttamaan kysymyksiä teknologiatuetusta oppimisesta
Lämsä, Joni (Suomen kasvatustieteellinen seura, 2021)Koronaviruspandemian aikana olemme kaikki kehittyneet. Olemme kehittyneet epävarmuuden sietämisessä. Olemme kehittyneet digitaalisen teknologian hyödyntämisessä, kun maito on loppu ja leipäpussissa on vain murut jäljellä. ... -
Digitaalisten oppimispelien opetuksellisen hyödyn arviointi
Varjosalo, Jeri (2021)Tutkielman tavoitteena oli selvittää konstruktiivisen menetelmän avulla, miten oppimispelit opettavat ja toimivat ja muodostaa tämän pohjalta malli, jolla kaikenlaisten pelien opetuksellisuutta voitaisiin arvioida. ... -
Collaborative screen capture video based learning in information systems science
Makkonen, Pekka (University of Jyväskylä, 2014)