Hienoja ulkomaisia sikaareja, kylpyapparaatteja ja muodikkaita hattuja : ylellisyys- ja uutuustavarat Suomalaisen, Keski-Suomen ja Sorretun Voiman mainoksissa vuosina 1901-1916
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Suomalainen keskiluokka ja lama 1930-luvun vaihteen naistenlehtien mainoksissa
Tarvainen, Kaisla (2024)Maisterintutkielmassa tarkastellaan kahden suomalaisen naistenlehden, Oma Kodin ja Kotilieden, keskiluokalle suunnattua mainontaa ennen 1930-luvun lamaa sekä sen aikana. Tutkimuksen keskiössä ovat laman vaikutukset ... -
Brand perceptions based on visuals and message appeals : communicating a Finnish luxury brand on Instagram
Lehtonen, Aino (2020)Luxury brands’ social media communication has been an important topic in the field of marketing research. While the topic is important for academics, it is also crucial for the businesses to understand what kind of content ... -
Suomalainen sosiaalityön väitöskirjatutkimus vuosina 1982-2006
Mäntysaari, Mikko; Haaki, Raili (Sosiaalipoliittinen yhdistys; Sosiaalityön tutkimuksen seura, 2007)Tarkastelemme seuraavassa suomalaisien sosiaalityön tutkimuksen tilaaja suuntaa tehtyjen väitöskirjatutkimusten valossa. Sosiaalityön tutkimus on vakiintunut suomalaisessa yliopistollisen tutkimuksen järjestelmässä 1990-Iuvun ... -
Suomalaisen julkisen terveydenhuollon henkilöstön kokemuksia tietojärjestelmien käytön ongelmista : tapaustutkimus Keski-Suomen keskussairaalan tehostetun hoidon yksikkö
Paloniemi, Satu (2011)Suomalaisessa terveydenhuollon työssä käytetään runsaasti tietojärjestelmiä. Järjestelmien käyttämiseen liittyy monenlaisia ongelmia. Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tuottaa jäsennelty kuva aikaisemmasta alan tutkimuksesta ...