Mainos mielihyvän maksimoijana : Helsingin Sanomien Kuukausiliitteen mainosten tarkastelua kriittisen kielentutkimuksen näkökulmasta
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Tuhoa, tehoa ja tuhlausta : Helsingin sanomien ja New York Timesin ydinaseuutisoinnin tarkastelua diskurssianalyyttisestä näkökulmasta 1945-1998
Mäkilä, Kimmo (Jyväskylän yliopisto, 2007) -
Sanomalehtimainokset vaikutuskeinona 1920-luvun Suomessa : Mainostoimisto Erva-Latvalan mainosten kohdistaminen sukupuoliroolien näkökulmasta
Ruuttunen, Salla (2020)Tässä tutkielmassa tarkastelun kohteena on suomalaisen mainostoimiston Erva-Latvalan sanomalehtimainokset vuosilta 1925-1929. Pohdin mainosten ja mainonnan vaikutuksia kuluttajiin ja yhteiskuntaan ja toisaalta vallitsevan ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.