Puheviestintäosaaminen asiakaskeskeisessä teollisen alan yrityksessä
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Stress in the multi-ethnic customer contacts of the Finnish civil servants : developing critical pragmatic intercultural professionals
Brewis, Kielo (University of Jyväskylä, 2008)Kielo Brewis tutki maahanmuuttajien kannalta katsottuna kahden keskeisen suomalaisen viraston, Kelan ja nykyisen Maahanmuuttoviraston, monikulttuurisia asiakaspalvelutilanteita viranomaisten näkökulmasta käsin. Brewis ... -
Opettaja kiusattuna : peruskoulun opettajien kokemuksia vertaisrajat ylittävästä kiusaamisesta
Kauppi, Teemu (University of Jyväskylä, 2015) -
Lasten vertaissuhdetaidot ja kiusaaminen esikoulun vertaisryhmissä
Laaksonen, Vilja (Jyväskylän yliopisto, 2014) -
Intercultural customer service encounters : a behavioral study of satisfactory and unsatisfactory service outcomes
Penttilä, Jaana (2012)Ulkomaalaistaustaisten asukkaiden ja turistien määrä Suomessa on kasvanut huomattavasti viime vuosien aikana. Yritysten resurssien ohjaaminen tämän alati kasvavan ja ostovoimaisen asiakaskunnan tarpeiden huomioimiseen voisi ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.