dc.contributor.author | Pakarinen, Eija | |
dc.contributor.author | Pylväs, Elina | |
dc.date.accessioned | 2008-01-08T08:48:53Z | |
dc.date.available | 2008-01-08T08:48:53Z | |
dc.date.issued | 2000 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:838590 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10952 | |
dc.format.extent | 68 lehteä. | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.rights | In Copyright | en |
dc.subject.other | koulutustausta | |
dc.subject.other | vanhempien uskomukset | |
dc.subject.other | tehtäväsuuntautunut käyttäytyminen | |
dc.subject.other | tehtävää välttävä käyttäytyminen | |
dc.subject.other | lukeminen | |
dc.subject.other | matematiikka | |
dc.subject.other | occupational education | |
dc.subject.other | parental beliefs | |
dc.subject.other | task-focused behavior | |
dc.subject.other | task-avoidant behavior | |
dc.title | Vanhempien ammattikoulutuksen ja oppimista koskevien uskomusten yhteys lasten koulusuoriutumiseen ja suoritusstrategioihin 1. luokalla | |
dc.type | master thesis | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-2000838590 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Pro gradu -tutkielma | fi |
dc.type.ontasot | Master’s thesis | en |
dc.contributor.tiedekunta | Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Social Sciences | en |
dc.contributor.laitos | Psykologian laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Psychology | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Psykologia | fi |
dc.contributor.oppiaine | Psychology | en |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | masterThesis | |
dc.contributor.oppiainekoodi | 202 | |
dc.format.content | fulltext | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |
dc.type.okm | G2 | |