dc.contributor.author | Kaaranen, Minna | |
dc.date.accessioned | 2008-01-08T08:48:45Z | |
dc.date.available | 2008-01-08T08:48:45Z | |
dc.date.issued | 2001 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:882868 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10938 | |
dc.format.extent | 56 lehteä. | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | eng | |
dc.rights | This publication is copyrighted. You may download, display and
print it for Your own personal use. Commercial use is
prohibited. | en |
dc.rights | Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. | fi |
dc.subject.other | home literacy environment | |
dc.subject.other | letter naming | |
dc.subject.other | reading disability | |
dc.title | Home literacy environment and inside-out emergent literacy skills of children with differing familial risk of dyslexia | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-2001882868 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Pro gradu -tutkielma | fi |
dc.type.ontasot | Master’s thesis | en |
dc.contributor.tiedekunta | Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Social Sciences | en |
dc.contributor.laitos | Psykologian laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Psychology | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Psykologia | fi |
dc.contributor.oppiaine | Psychology | en |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | masterThesis | |
dc.contributor.oppiainekoodi | 202 | |
dc.subject.yso | lukeminen | |
dc.subject.yso | fonologia | |
dc.subject.yso | dysleksia | |
dc.subject.yso | lukihäiriöt | |
dc.format.content | fulltext | |
dc.type.okm | G2 | |