Vertaisryhmä opettajaopiskelijan reflektiivisen ajattelun edistäjänä
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Lesson Study -opetusmalli opettajaopiskelijan ammatillisen kasvun kehittämisessä : toimintatutkimus yläkoulun liikuntatunnilla
Miettinen, Jasmin (2021)Tutkimuksen tarkoituksena oli kehittää Lesson Study-opetusmallista sovellus liikunnan aineenopettajakoulutukseen sekä tutkia oppilaiden, opettajaopiskelijan sekä ohjaavan opettajan kokemuksia opetusmallin käytöstä ja ... -
Nuoren vieraan kielen opettajan pedagogisen ajattelun ja ammatillisen asiantuntijuuden kehittyminen
Nyman, Tarja (Jyväskylän yliopisto, 2009)Opiskeluaikainen epävarmuus ja itseen kohdistuvat voimakkaat odotukset saattavat ennakoida sitä, että opettaja ei vielä ole valmis työelämään. Tämä kävi ilmi FL Tarja Nymanin väitöstutkimuksessa, jonka tavoitteena oli ... -
Yhteisövoimainen oppimisprosessi : substantiivinen teoria aikuisten ryhmässä oppimisen kokemuksista
Leppänen, Tuovi (University of Jyväskylä, 2018)The aim of this study was to build a conception as well as a substantive theory of adult learners’ group learning. The framework for this study is andragogy, which places the life context of adult learners at the center ... -
Video-reflektoinnin ja observointimenetelmien hyödyntäminen liikunnanopettajakoulutuksessa
Lyyra, Nelli; Heikinaro-Johansson, Pilvikki; Palomäki, Sanna (Liikuntatieteellinen seura ry, 2015)Liikunnanopettajalta edellytetään pedagogisia ja didaktisia taitoja sekä herkkyyttä reagoida vaihteleviin opetustapahtumiin. Oman työn kehittäminen ja ongelmallisten tilanteiden ratkaiseminen vaatii opettajalta taitoa ...