Liikunnanopettaja edistämässä oppilaan moraalin ja prososiaalisuuden kehittymistä
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Opetuksen eriyttäminen yläkoulun liikuntatunneilla : liikunnanopettajan sekä motorisesti heikon ja passiivisesti toimintaan osallistuvan oppilaan näkemyksiä
Lehto, Satu (2017)Lehto, S. 2017. Opetuksen eriyttäminen yläkoulun liikuntatunneilla: Liikunnanopettajan sekä motorisesti heikon ja passiivisesti toimintaan osallistuvan oppilaan näkemyksiä. Liikuntatieteellinen tiedekunta. Jyväskylän ... -
Yläkoulun liikuntatunnin haasteet opettajan ja oppilaan näkökulmasta
Ukkonen, Saana (2021)Pro gradu -tutkimukseni tarkoituksena oli selvittää yläkoulun liikuntatuntiin liittyviä haasteita opettajan ja oppilaan näkökulmasta sekä niihin liittyviä syitä. Lisäksi olin kiinnostunut selvittämään myös opettajien ja ... -
Koululiikunnan ja liikunnanopettajan merkitys oppilaan liikuntamotivaation ja taidon oppimisen kehittymisessä
Tiirikainen, Meiju (2019)Tämän pro gradu -tutkielman tavoitteena oli selvittää oppilaiden kokemuksia ja käsityksiä liikunnanopettajan yhteydestä heidän yksilöllisen liikuntamotivaation muodostumiseen ja taidon oppimisen kehittymiseen. Lisäksi ... -
Moraalinen identiteetti työssä : eri identiteettistatuksiin kuuluvien johtajien kokema eettinen kuormittuneisuus ja moraalinen lujuus
Muikku, Heli; Numminen , Mira (2018)Työelämässä moraalisella identiteetillä kuvataan yksilön tietoisuutta omista arvoistaan ja näihin arvoihin sitoutumista. Mitä kypsempi moraalinen identiteetti yksilöllä on, sitä todennäköisemmin hän myös käyttäytyy ...