Tuoksuvaa teetä ja helisevää naurua : itseohjautuvuuden ja oppimistyylien tarkastelua Kaustisen musiikkilukion 1. ja 2. vuosikurssin opiskelijoiden keskuudessa
Päivämäärä
2000Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Opiskelijoiden itseohjautuvan oppimisen valmiudet, etäopiskelukokemukset ja niiden välinen yhteys
Marjala, Heli (2023)Etäopiskelun yksi merkittävimmistä taidoista on itseohjautuva oppiminen. Etäopiskelun lisäksi itseohjautuvan oppimisen taitoja tarvitaan työelämässä ja eteenkin IT-alalla, jossa jatkuva uuden oppiminen on välttämätöntä. ... -
Opetuksen ja ohjauksen käytännöt ja oppilaiden itseohjautuvan oppimisen tukeminen avoimissa oppimistiloissa
Kärnä, Hanna-Kaisa (2017)Tutkielman tavoitteena oli selvittää, millaista opetusta ja ohjausta avoimissa oppimistiloissa toteutetaan. Avoimilla oppimistiloilla tarkoitettiin tässä tutkimuksessa monimuotoisia ja muunneltavia oppimistiloja, joissa ... -
Musiikkilukion anti : Kaustisen musiikkilukiossa opitut taidot ja niiden merkitys lukion jälkeisessä elämässä
Hautaniemi, Anna (2014)Tutkimuksessani otan selvää siitä, millaisia taitoja Kaustisen musiikkilukion käyneet kokevat oppineensa lukiosta, ja millä tavoin ne näkyvät heidän elämissään tänä päivänä. Tarkastelen tutkimuksessani Kaustisen musiikkilukiota, ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.