Akateemiset aikuisopiskelijat verkossa : kollaboratiivisen tiedonrakentelun avulla kohti korkeatasoista oppimista
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Difficult but Valuable! Learning in Student-centered Assessment Feedback Practices in Higher Education
Maunumäki, Minna; Maunula, Minna; Harju-Luukkainen, Heidi (Sciencedomain International, 2022)Aims: The aim of this study is to fill a gap in research on students' experiences of learning in student-centered assessment feedback practices. The article examines what students tell us about their learning in the context ... -
Hyvää verkko-opetusta etsimässä: oppimista edistävät ja estävät tekijät verkko-oppimisympäristöissä – opiskelijoiden kokemuksen ja opettajien arviot
Nevgi, Anne; Tirri, Kirsi (2003)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää opiskelijoiden ja opettajien käsityksiä hyvästä verkko-opetuksesta ja -opiskelusta. Tutkimuksessa keskityttiin erityisesti verkko- opettajan roolin ja tehtävien tarkasteluun. ... -
In search for the conceptual origin of university students' community in a confluence of on- and offline learning environments ethnographies in technology-rich, multi-sited fields of study
Pöysä, Johanna (University of Jyväskylä, 2007)Contemporary society requires its citizens to develop capacities to resituate their activities in collective unities and to successfully communicate their actions within these multiple local and global communities. Also ... -
“I felt a bit nervous” : Virtual Exchange as an emotional journey
Háhn, Judit (Jyväskylän yliopisto, 2021)Virtual Exchange is a collective term for a set of collaborative online learning practices that cut across institutional, cultural, and international borders. Moving outside their learning environments, the participants ... -
Kriittinen katsaus aikuisopiskelijoiden verkko-opiskelun oppimistuloksia selittäviin tekijöihin
Juomoja, Matias (2018)Tutkimus käsittelee aikuisopiskelijoiden verkko-oppimisen edellytyksiin, laatuun ja oppimistuloksiin vaikuttavia tekijöitä. Tutkimuksen tarkoituksena on kartoittaa laadullisten tekijöiden vaikutusta aikuisopiskelijoille ...