Opettaja täyttyneiden ja täyttymättömien toiveiden kohteena : laajennettu itsearviointi opettaja-arvioinnin menetelmänä
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Opettajuuden alkutaival : vastavalmistuneen vieraan kielen opettajan toimijuus ja ammatillinen kehittyminen
Ruohotie-Lyhty, Maria (Jyväskylän yliopisto, 2011) -
VOPA-toimintamalli opettajan vuorovaikutusosaamisen ja arvioinnin tukena
Pöysä, Sanni; Pakarinen, Eija; Kajamies, Anu; Lerkkanen, Marja-Kristiina (Niilo Mäki Instituutti, 2021)Tässä artikkelissa kuvataan Opettajien arviointiosaaminen oppimisen, osallisuuden ja tuen toteutumisen edistäjänä (OPA)-hankkeen (2018–2021) yhteydessä kehitettyä Vuorovaikutus osana opettajan arviointiosaamista (VOPA) ... -
Vocational teachers' identity construction at the interface of work and education
Vilppola, Jiri; Arvaja, Maarit; Vähäsantanen, Katja; Hämäläinen, Raija (Routledge, 2023)This longitudinal study examined the identity trajectories of vocational education and training (VET) teacher trainees during a workplace-oriented teacher training process. It also sought to determine the factors that may ... -
Ammatillisen kasvun polku : opettajuuden ontologinen rakentuminen yhteisöllisessä ryhmäprosessissa
Nuutinen, Ulla (Jyväskylän yliopisto, 2018)The professional growth of a teacher student is one the most important themes and subjects of teacher education. Therefore, it is important to make the teacher students’ development process conscious and visible during ... -
Erilaisten oppijoiden yksilöllisen oppimisen ja ammatillisen kasvun tukeminen toisen asteen ammatillisessa koulutuksessa
Juuso, Anne (Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos, 2003)