Opetuksen uudistaminen : face-liftejä vai kriittistä ajattelua ja todellista toimintaa?
Taalas, P. (2016, 24.8.2016). Opetuksen uudistaminen : face-liftejä vai kriittistä ajattelua ja todellista toimintaa?. Tiedeblogi. Retrieved from https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/taalas
Julkaistu sarjassa
TiedeblogiTekijät
Päivämäärä
2016Tekijänoikeudet
© Taalas & Jyväskylän yliopisto, 2016.
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoISSN Hae Julkaisufoorumista
2489-2335Asiasanat
Alkuperäislähde
https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/taalasMetadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Tiedeblogi [127]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kriittinen ajattelu alakoulussa : miten kriittistä ajattelua voidaan kehittää pedagogisen filosofian kautta
Mikkonen, Aino (2018)Tämän filosofian pro gradu -tutkielman tarkoituksena on selvittää, mitä kriittisen ajattelun käsitteellä tarkoitetaan alakoululaisten opettamisessa, ja kuinka kriittistä ajattelua voidaan kehittää pedagogisen filosofian ... -
Tulevaisuuden yhteiskunnan rakentajat : yhteiskunnallisen opetuksen kansainvälinen tutkimus Suomen näkökulmasta
Brunell, Viking; Törmäkangas, Kari (Koulutuksen tutkimuslaitos, Jyväskylän yliopisto, 2002) -
Luovien työelämässä : luova osaaminen yritysten toimintaa kehittämässä
Oksala, Eeva; Pekkinen, Sanna; Schalin, Anton (Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2023)Tämän julkaisun tavoitteena on koota yhteen Lookout – osaamisen uudet suunnat: täsmävalmennus luovan alan ammattilaisten koronakriisistä selviytymiseen -hankkeessa syntyneitä ajatuksia, oppeja ja kehittämisajatuksia luovan ... -
Toimintaa suoritetaan
Jäntti, Saara (Jyväskylän yliopisto, 2017)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.