Opetuksen uudistaminen : face-liftejä vai kriittistä ajattelua ja todellista toimintaa?
Taalas, P. (2016, 24.8.2016). Opetuksen uudistaminen : face-liftejä vai kriittistä ajattelua ja todellista toimintaa?. Tiedeblogi. Retrieved from https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/taalas
Julkaistu sarjassa
TiedeblogiTekijät
Päivämäärä
2016Tekijänoikeudet
© Taalas & Jyväskylän yliopisto, 2016.
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoISSN Hae Julkaisufoorumista
2489-2335Asiasanat
Alkuperäislähde
https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/taalasMetadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Tiedeblogi [127]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kriittinen ajattelu alakoulussa : miten kriittistä ajattelua voidaan kehittää pedagogisen filosofian kautta
Mikkonen, Aino (2018)Tämän filosofian pro gradu -tutkielman tarkoituksena on selvittää, mitä kriittisen ajattelun käsitteellä tarkoitetaan alakoululaisten opettamisessa, ja kuinka kriittistä ajattelua voidaan kehittää pedagogisen filosofian ... -
Tulevaisuuden yhteiskunnan rakentajat : yhteiskunnallisen opetuksen kansainvälinen tutkimus Suomen näkökulmasta
Brunell, Viking; Törmäkangas, Kari (Koulutuksen tutkimuslaitos, Jyväskylän yliopisto, 2002) -
Opetuksen laadun kehittämistyön tiellä : Jyväskylän yliopiston pedagogisten johtajien diskursseja
Seppälä, Mikael (2006) -
Henkilöstöjohtamisen opetuksen kehityspolku JSBE:ssä : salista peliin
Riivari, Elina; Auvinen, Tommi; Sajasalo, Pasi (Jyväskylän yliopisto, 2022)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.