Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorKohtanen, Jani
dc.date.accessioned2012-10-19T06:21:44Z
dc.date.available2012-10-19T06:21:44Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:1232887
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/40038
dc.description.abstractTässä tutkimuksessa selvitettiin sitoutumisen merkitystä organisaatioiden välisessä yhteistyössä. Tutkimuksen teoreettinen viitekehys rakentuu organisaatioiden välistä luottamusta, sitoutumista, päätöksentekoa ja valtaa käsittelevästä kirjallisuudesta. Tutkimuksen empiirinen osuus toteutettiin kolmessa vaiheessa. Aineiston analyysissa käytettiin laadullisia menetelmiä, joita täydennettiin soveltuvin osin määrällisillä menetelmillä. Tutkimusaineisto koostuu kolmesta kokonaisuudesta, jotka analysoitiin teemoittelemalla. Tutkimuksen tulokset vahvistavat käsitystä sitoutumisen merkityksestä organisaatioiden välisessä yhteistyössä. Tulosten perusteella sitoutuminen on monitahoinen ilmiö, joka on ainakin osittain resurssisidonnaista. Yksityisen puolen organisaatiot sitoutuvat yhteistyöhön vahvemmin, kuin julkisen puolen organisaatiot. Tutkimus tarjoaa työkaluja organisaatioiden välisten suhteiden hoitamiseen ja kehittämiseen. Organisaatioiden johdossa olevien henkilöiden tulee pystyä tunnistamaan motiivit yhteistyöhön ja ymmärtää sitoutumisen merkitys suhteiden hoidossa.
dc.format.extent63 sivua
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.rightsThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.rightsJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.subject.otherorganisaatioiden välinen yhteistyö
dc.subject.othermarkkinointiyhteistyö
dc.subject.otherluottamus
dc.subject.othersitoutuminen
dc.subject.othervaikutusmahdollisuudet
dc.titleLuottamus, sitoutuminen ja vaikutusmahdollisuudet markkinointiyhteenliittymässä
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-201210192730
dc.type.dcmitypeTexten
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.contributor.tiedekuntaHumanistinen tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Humanitiesen
dc.contributor.laitosViestintätieteiden laitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Communicationen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineYhteisöviestintäfi
dc.contributor.oppiaineOrganizational Communicationen
dc.date.updated2012-10-19T06:21:45Z
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.type.publicationmasterThesis
dc.contributor.oppiainekoodi3131
dc.subject.ysoorganisaatiot
dc.subject.ysoyhteistyö
dc.subject.ysomarkkinointi
dc.subject.ysoluottamus
dc.subject.ysositoutuminen
dc.format.contentfulltext
dc.type.okmG2


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot