Oppikoulujen kirjallisuudenopetuksen suuntaviivoja 1950-1972
Tekijät
Päivämäärä
1974Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoMetadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Pro gradu -tutkielmat [29060]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Savuverhon taakse : draama kirjallisuudenopetuksen työtapana
Åkerblad, Eeva (2015)Pro gradu -työssäni tarkastelen draamaa kirjallisuudenopetuksen työtapana. Vuonna 2016 käyttöön otettavat perusopetuksen opetussuunnitelman perusteet osoittavat, että draama on työtapana ajankohtainen ja suositeltu. ... -
Elämyksellistä analyysia peruskouluun! kirjallisuudenopetuksen kehittäminen oppilaiden näkökulmasta
Ollila, Anna-Riikka; Titoff, Reetta (2009) -
Salainen kerho - kirjallisuudenopetuksen laadukas oppimateriaali
Arvaja, Sanni; Fagerholm, Sini (2002) -
Ennaltaehkäisevä tuki : suuntaviivoja tutkimusperustaisuudelle
Leskinen, Markku; Salminen, Jonna (Niilo Mäki Instituutti, 2015)Tämän katsauksen tavoitteena on esitellä ennaltaehkäisevän tuen viitekehystä tukitoimien jäsentämiseen ja kuvata sen etuja tutkimuksen ja oppilaiden yksilöllisen tukemisen yhteydessä. Sekä Suomessa että Yhdysvalloissa ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.