dc.contributor.author |
Aaltola, Juhani |
|
dc.date.accessioned |
2008-05-16T11:41:45Z |
|
dc.date.available |
2008-05-16T11:41:45Z |
|
dc.date.issued |
2002 |
|
dc.identifier.issn |
1457-5345 |
|
dc.identifier.other |
oai:jykdok.linneanet.fi:1062143 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/17995 |
|
dc.format.extent |
7 sivua |
|
dc.language.iso |
swe |
|
dc.publisher |
Jyväskylän yliopisto, Chydenius-instituutti |
|
dc.relation.ispartofseries |
ChyNetti : Chydenius-instituutin verkkojulkaisuja Esitelmät 12. |
|
dc.rights |
openAccess |
fi |
dc.subject.other |
koulutuspolitiikka |
en |
dc.subject.other |
osaaminen |
en |
dc.subject.other |
oppiminen |
en |
dc.subject.other |
koulutus |
en |
dc.title |
Kunnande, inlärning, och utmaningar för utbildningen |
|
dc.type |
Article |
en |
dc.identifier.urn |
URN:NBN:fi:jyu-200803111247 |
|
dc.subject.ysa |
koulutus |
|
dc.subject.ysa |
koulutuspolitiikka |
|
dc.subject.ysa |
oppiminen |
|
dc.subject.ysa |
osaaminen |
|
dc.type.dcmitype |
Text |
en |