Palvelun laatuun ja sen johtamiseen liittyvät ongelmat : esimerkkinä kylpylät

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Huovinen, Tarja
dc.date.accessioned 2008-01-08T09:52:51Z
dc.date.available 2008-01-08T09:52:51Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2003917654
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/13112
dc.language.iso fin
dc.rights This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited. en
dc.rights Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. fi
dc.subject.other Holiday Club Finland.
dc.title Palvelun laatuun ja sen johtamiseen liittyvät ongelmat : esimerkkinä kylpylät
dc.type Book en
dc.identifier.urn URN:NBN:fi:jyu-2003917654
dc.subject.ysa palveluala
dc.subject.ysa palvelut
dc.subject.ysa laatu
dc.subject.ysa johtaminen
dc.subject.ysa matkailu
dc.subject.ysa kylpylät
dc.type.dcmitype Text en
dc.type.ontasot Pro gradu fi
dc.type.ontasot Master's thesis en
dc.contributor.tiedekunta Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu fi
dc.contributor.tiedekunta Jyväskylä University School of Business and Economics en
dc.contributor.yliopisto University of Jyväskylä en
dc.contributor.yliopisto Jyväskylän yliopisto fi

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record