Mobile-kriisipuhelinpalvelun asiakaslähtöinen laadunarviointi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Fysioterapeuttiopiskelijoiden asiakaslähtöinen suunnittelu- ja ohjausosaaminen sekä kliinisen päättelykyvyn osaaminen : kyselytutkimus fysioterapeuttiopiskelijoille
Kantola, Kristiina (2022)Asiakaslähtöinen fysioterapia koostuu useasta eri osasta, alkaen turvallisen vuorovaikutuksen luomisesta ja jatkuen jokaisessa kuntoutuksen vaiheessa. Kliininen päättelykyky on taito, mihin sisältyvät kriittinen ajattelu, ... -
Liiketoiminta- ja asiakaslähtöinen tietovarastointi Internet/OLTP-ympäristössä : Case: Telecom
Harmanen, Repe (1998) -
Korttien asiakaslähtöinen tuotesuunnittelu
Pöyhönen, Sari (Jyväskylän yliopisto, 2000) -
Asiakaslähtöinen digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-yrityksissä
Rupponen, Janita (2023)B2B-yritysten kontekstissa digitaalinen sisältömarkkinointi on muodostunut aiempaa oleellisemmaksi, sillä yritysasiakkaat kuluttavat yhä enemmän digitaalista sisältöä, ennen kuin harkitsevat yhteydenottoa myyjään. Yrityksille ... -
Esiopetuksen laatu oppimisympäristöjä havainnoimalla
Leppänen, Tytti (2015)Varhaiskasvatuksessa laatuasiat ovat nousseet puheenaiheeksi ja erilaisia laadunarvioinnin menetelmiä ja mittareita on kehitelty vuosia. Yksi maailmalla paljon käytetty oppimisympäristön laadunarvioinnin mittari on ECERS ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.