Show simple item record

dc.contributor.authorYuan, Ji
dc.date.accessioned2023-10-26T20:20:09Z
dc.date.available2023-10-26T20:20:09Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/90842
dc.format.extent86 sivua
dc.language.isofi
dc.subject.otherChina
dc.subject.otherbusiness networks
dc.subject.otherFinnish software companies
dc.subject.othersocial relationships
dc.titleImpact of social relationships and business networks to China's software market
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202310266869
dc.type.ontasotPro gradufi
dc.type.ontasotMaster's thesisen
dc.contributor.laitosTietojenkäsittelytieteiden laitos
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.accesslevelrestrictedAccessfi
dc.contributor.oppiainekoodi601
dc.subject.ysosoftware business
dc.subject.ysososiaaliset suhteet
dc.subject.ysoinformaatioala
dc.subject.ysoverkostomarkkinointi
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p17187
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p5711
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p411
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p21307
dc.rights.accessrightsAineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.fi
dc.rights.accessrightsThis material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.en


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record