Tietokone-minäpystyvyyden huomioiminen käyttöliittymän suunnittelussa
Tekijät
Päivämäärä
2003Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijän oikeussännön alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä kvarten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Hearing gestures : vocalisations as embodied projections of intentionality in designing non-speech sounds for communicative functions
Tuuri, Kai (University of Jyväskylä, 2011) -
Human conceptualisation processes as a perspective on the design and evaluation of user-interfaces
Pirhonen, Antti (University of Jyväskylä, 2013) -
Interactive system design innovative user interfaces
Merritt, Timothy (2007) -
Investigating teachers’ dyadic self-efficacy and its correlations to students’ perceptions of teacher efficacy and student well-being
Schwab, Susanne; Lindner, Katharina-Theresa; Savolainen, Hannu (Routledge, 2022)Most studies, to date, have ignored variance in teachers’ self-efficacy (TSE) in relation to teaching individual students (i.e., student-specific self-efficacy). However, TSE and teacher efficacy differ among students. ... -
Individual variations in sources of self-regulatory efficacy among elementary school pupils
Paananen, Mika; Aro, Tuija; Koponen, Tuire; Viholainen, Helena; Tolvanen, Asko; Peura, Pilvi; Aro, Mikko (Routledge, 2023)Self-regulatory efficacy (SRE) among elementary school children is of interest because pupils’ self-regulation capacities and SRE influence in managing learning situations. This study investigated variations in the four ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.