Mini-intervention juurtuminen työntekijöiden työmenetelmäksi EVI-hankkeessa
Päivämäärä
2011Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijän oikeussännön alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä kvarten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kokemuksellisen oppimisen kautta kohti terveyden edistämisen asiantuntijuutta : hoitotyön ammattikorkeakouluopiskelijoiden terveyden edistämisen oppiminen hoitotyön harjoittelussa
Liimatainen, Leena (Jyväskylän yliopisto, 2002) -
"Työyhteisöjen kävelykampanja" työntekijöiden fyysisen aktiivisuuden edistäjänä
Aira, Tuula (2006) -
Ammatillista keskustelua päivähoidon ja lastensuojelun yhteistyöstä : Sosiaalitieto- ja Lastentarha-lehtien analyysi vuosilta 2006-2010
Haapsalo, Paula (2011)Tutkimuksessa tarkastellaan lastensuojelun ja päivähoidon yhteistyötä sosiaalityön ja varhaiskasvatuksen ammattilehtien sisältämän aineiston avulla. Keskeisenä kysymyksenä on, miten moniammatillista yhteistyötä aineistossa ... -
Cultural adaptation, content, and protocol of a feasibility study of school-based “Let’s learn about emotions” intervention for Finnish primary school children
Sourander, A.; Ishikawa, S.; Ståhlberg, T.; Kishida, K.; Mori, Y.; Matsubara, K.; Zhang, X.; Hida, N.; Korpilahti-Leino, T.; Ristkari, T.; Torii, S.; Gilbert, S.; Hinkka-Yli-Salomäki, S.; Savolainen, H.; Närhi, V. (Frontiers Media SA, 2024)Introduction: Emotional awareness and emotion regulation are crucial for cognitive and socio-emotional development in children. School-based interventions on socio-emotional skills have the potential to prevent these ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.