Yritysten vastuullisuusviestintä ja viherpesun tunnistaminen
Päivämäärä
2023Tekijänoikeudet
© Tekijät 2023
Julkaisija
POLKU 2.0 -hankeMetadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- POLKU 2.0 -hanke [49]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Vastuullisuusviestintä vastuullisuuden rakentajana : laadullinen sisällönanalyysi Sisäministeriön hallinnonalan vuoden 2021 vastuullisuusraporteista
Sottinen, Pauliina (2024)Vastuullisuudesta viestiminen ja siihen liittyvät ohjeistukset ovat lisääntyneet viime vuosina. Vastuullinen toiminta ja siitä viestiminen tunnistetaan kaikkia koskettavana asiana, mutta tutkimuskirjallisuutta vastuullis ... -
Vastuullisuusviestintä matkailuyrityksissä
Alavuotunki, Fanni (2020)Tämän tutkielman tavoitteena oli tarkastella lappilaisten matkailuyritysten vastuullisuusviestintää. Tutkielman tarkoituksen oli analysoida, mitä matkailuyritykset vastuullisuudesta verkkosivuillaan viestivät, miten ... -
Kestävä luksus: Muodin luksusbrändien kestävyys- ja vastuullisuusviestintä
Eskola, Elina (2024)Muodin luksusbrändit ovat nousseet tunnetuiksi vuosien varrella ylellisillä tuotteillaan ja kokemuksillaan. Viime vuosien aikana kuluttajien keskuudessa on noussut vahvemmin esiin huoli ilmastonmuutoksesta sekä sosiaalisista ... -
Vastuullisuusviestintä ja viherpesun tunnistaminen
POLKU 2.0 -hanke (POLKU 2.0 -hanke, 2023) -
Tietohallinnon eroavaisuudet PK-yritysten ja suurten yritysten välillä
Rönkkö, Konsta (2016)Tutkielmassa etsitään eroavaisuuksia pienten ja keskisuurten yritysten ja suur-ten yritysten tietohallinnossa kirjallisuuskatsauksen avulla. Tutkielmassa yrite-tään löytää ne erityispiirteet, jotka PK-yritysten tietohallintoa ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.