Yhteisöllisyys yliopistoharjoittelijoiden työkokemuksissa : narratiivinen lähestyminen subjektiivisten työkokemusten tutkimiseen
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Opettajuus meissä
Pihlajamäki, Elisa (2017)Meistä kaikista, minusta, siskostani ja veljestäni tuli opettajia. Tarkastelen tässä tutkielmassani opettajuuteemme vaikuttaneita merkityksellisiä tekijöitä ja mahdollisia erilaisia tapojamme kokea opettajuutemme. Olen ... -
The Narrative Approach to Research Professional Identity : Relational, Temporal, and Dialogical Perspectives
Vähäsantanen, Katja; Arvaja, Maarit (Springer, 2022)In this chapter, we present the narrative approach as applied in the field of professional learning. The specific aim is to present the methodological opportunities and concerns it raises in research on professional identity ... -
Opettajan kertova mieli : merkitykselliset kokemukset ja opettajaidentiteetin kehittyminen pitkän uran tehneiden luokanopettajien tarinoissa
Sundberg, Reetta (2024)Tarinat opettajan uran varrelta välittävät kiinnostavaa tietoa niin luokkahuonearjesta, oppimisesta sekä kasvatuksesta, mutta myös laajemmin yhteiskunnasta ja sen jatkuvasta muutoksesta. Opettajien tarinat ovat vahvasti ... -
Vuorovaikutuksen merkitys kemian aineenopettajaopiskelijoiden välillä opettajaidentiteettiä muodostettaessa
Betancourt, Sonja (2017)Tutkimuksessa selvitettiin opetusharjoitteluvuoden aikaista kemian aineenopettajaopiskelijoiden välistä vuorovaikutusta ja opettajaidentiteetin rakentumista sekä näihin liittyviä harjoittelijoiden kokemia ongelmia. ... -
Kohtaa - osallista - edistä (KOE!) : toimijuusjohtamisen askeleet
Hökkä, Päivi; Paloniemi, Susanna; Vähäsantanen, Katja; Mahlakaarto, Salme; Paavola, Vilja; Rossi, Merianna (Jyväskylän yliopisto, 2017)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.