dc.contributor.author | Hassinen, Sanna | |
dc.date.accessioned | 2008-01-08T07:35:30Z | |
dc.date.available | 2008-01-08T07:35:30Z | |
dc.date.issued | 2001 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:859914 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7965 | |
dc.format.extent | 141 lehteä. | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.rights | This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited. | en |
dc.rights | Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. | fi |
dc.subject.other | Jes-hanke | |
dc.subject.other | HOJKS | |
dc.title | "Erityisopetus on osa meidän koulun arkipäivää" : tutkimus yhden koulun erityisopetuksen laadullisen kehittämishankkeen alkuvaiheista | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-2001859914 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Pro gradu -tutkielma | fi |
dc.type.ontasot | Master’s thesis | en |
dc.contributor.tiedekunta | Kasvatustieteiden tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Education | en |
dc.contributor.laitos | Kasvatustieteiden laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Education | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Erityispedagogiikka | fi |
dc.contributor.oppiaine | Special Education | en |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | masterThesis | |
dc.contributor.oppiainekoodi | 101 | |
dc.subject.yso | kehittäminen | |
dc.subject.yso | kvalitatiivinen tutkimus | |
dc.subject.yso | integraatio | |
dc.subject.yso | oppimisvaikeudet | |
dc.subject.yso | sosiaaliset taidot | |
dc.subject.yso | matematiikka | |
dc.format.content | fulltext | |
dc.type.okm | G2 | |