Tunne-elämään liittyvien vaikutusten määrä ja laatu kansakoulun ja peruskoulun 1. ja 2. kouluvuoden äidinkielen kirjoissa
Tekijät
Päivämäärä
1980Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Eri sukupolviin kuuluvien henkilöiden kokemuksia kansakoulun ja peruskoulun ala-asteen välitunneista : narratiivinen tutkimus oman sukuni kokemana
Hakola, Anni (2018)Hakola, A. 2017. Eri sukupolviin kuuluvien henkilöiden kokemuksia kansakoulun ja perus-koulun ala-asteen välitunneista. Narratiivinen tutkimus oman sukuni kokemana. Liikuntatie-teellinen tiedekunta, Jyväskylän yliopisto, ... -
Ruuvimeisselit ruosteessa – Peruskoulun äidinkielen ja kirjallisuuden opettajien kokemuksia kieliopin opettamisesta
Ruuska, Helena (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2014)E.N. Setälän haamu väijyy edelleen äidinkielen luokkien liepeillä, ja kielioppi on kirosana. Kum-mituksen karkottamiseksi on keksitty kielioppi-sanan kiertoilmaisuja sen sijaan, että olisi kehi-tetty äidinkielen kieliopin ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.