Tehostettu kodin ja koulun yhteistyökokeilu Kemin maalaiskunnassa
Tekijät
Päivämäärä
1982Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijän oikeussännön alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä kvarten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Erityisen ja tehostetun tuen oppilaiden kokemuksia kouluhyvinvoinnista sekä koulun merkityksestä heidän elämässään
Ärling, Karri (2021)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää erityisen ja tehostetun tuen oppilaiden kokemuksia kouluhyvinvoinnista sekä kuinka opettajat voivat auttaa oppilaita kouluhyvinvoinnin osalta. Kouluhyvinvoinnin pohjana käytettiin ... -
A2-kielen opetusjärjestelyt peruskoulussa pienessä maalaiskunnassa
Salkinoja, Raimo (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2010)Etelä-Savossa, hieman Varkauden eteläpuolella vitostien varressa sijaitsevassa 5400 asukkaan Joroisten kunnassa on kuusi alakoulua (joissa oppilaita yhteensä noin 370), 194 oppilaan yläkoulu ja 127 oppilaan lukio. Kunnassa ... -
Omaishoitaja ja sosiaalinen tuki : haastattelututkimus Jyväskylän maalaiskunnassa yli 65-vuotiasta omaistaan hoitavista omaishoitajista
Välipakka, Riitta; Yabal, Anneli (1997) -
Part-time special education from the point of view of Northern Savonian English teachers
Sutinen, Frans (2018)Vuonna 2013 voimaan astunut perusopetuslainmuutos uudisti suomalaista erityisopetusta ja toi mukanaan kolmiportaisen tuen. Uusi tukimalli koostuu kolmesta eri asteesta, yleisestä, tehostetusta ja erityisestä tuesta. Useiden ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.