dc.contributor.author | Vainio, Annikaisa | |
dc.date.accessioned | 2008-01-08T08:31:44Z | |
dc.date.available | 2008-01-08T08:31:44Z | |
dc.date.issued | 2000 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:852311 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/77342 | |
dc.format.extent | 99 lehteä. | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.relation.isversionof | Myös painettuna. | |
dc.rights | In Copyright | en |
dc.subject.other | Bartók, Béla | |
dc.subject.other | Kodály, Zoltán | |
dc.subject.other | viulukonsertto | |
dc.subject.other | talonpoikaismusiikki | |
dc.subject.other | kansanomainen taidemusiikki | |
dc.subject.other | taidemusiikki | |
dc.subject.other | Marginal Man | |
dc.title | Unkarilaisen talonpoikaismusiikin vaikutteet Béla Bartókin toisessa viulukonsertossa | |
dc.type | master thesis | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-2000852311 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Pro gradu -tutkielma | fi |
dc.type.ontasot | Master’s thesis | en |
dc.contributor.tiedekunta | Humanistinen tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Humanities | en |
dc.contributor.laitos | Musiikin laitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Music | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Musiikkitiede | fi |
dc.contributor.oppiaine | Musicology | en |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | masterThesis | |
dc.contributor.oppiainekoodi | 3051 | |
dc.subject.yso | kansanmusiikki | |
dc.subject.yso | musiikkianalyysi | |
dc.subject.yso | Unkari | |
dc.format.content | fulltext | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |
dc.type.okm | G2 | |