Homogeenisen ja heterogeenisen ryhmitysmuodon yhteys affektiivisiin oppimistuloksiin peruskoulun yläasteella
Päivämäärä
1980Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijän oikeussännön alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä kvarten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
"Miten mylly pyörii yläasteella?" : opettajien, oppilaiden ja vanhempien näkemyksiä peruskoulun yläasteen työrauhaongelmista
Sainpalo, Harri; Willberg, Eeva (1997) -
ESY-oppilaiden tulevaisuusorientaatio ja koulutussuunnitelmat peruskoulun yläasteella
Lappinen, Kaisa (2002) -
Terveystiedon opetus toisen vuosituhannen vaihteessa : liikunnanopettajien peruskoulun yläasteella ja lukiossa lukuvuonna 1999-2000 toteuttama terveystiedon opetus
Itkonen, Leena; Summanen, Anna-Mari (2000) -
Kirjallisuuden opetuksen työtavoista peruskoulun yläasteella ja lukiossa
Ojansuu, Helena (1989) -
"Eväitä erilaisten oppijoiden kohtaamista varten" : erityisopetuksen laadullisen kehittämisen hanke yhdellä peruskoulun yläasteella
Lepoaho, Johanna; Valtonen, Hanna (2001)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.