Homogeenisen ja heterogeenisen ryhmitysmuodon yhteys affektiivisiin oppimistuloksiin peruskoulun yläasteella
Date
1980Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
"Miten mylly pyörii yläasteella?" : opettajien, oppilaiden ja vanhempien näkemyksiä peruskoulun yläasteen työrauhaongelmista
Sainpalo, Harri; Willberg, Eeva (1997) -
ESY-oppilaiden tulevaisuusorientaatio ja koulutussuunnitelmat peruskoulun yläasteella
Lappinen, Kaisa (2002) -
Terveystiedon opetus toisen vuosituhannen vaihteessa : liikunnanopettajien peruskoulun yläasteella ja lukiossa lukuvuonna 1999-2000 toteuttama terveystiedon opetus
Itkonen, Leena; Summanen, Anna-Mari (2000) -
Kirjallisuuden opetuksen työtavoista peruskoulun yläasteella ja lukiossa
Ojansuu, Helena (1989) -
"Eväitä erilaisten oppijoiden kohtaamista varten" : erityisopetuksen laadullisen kehittämisen hanke yhdellä peruskoulun yläasteella
Lepoaho, Johanna; Valtonen, Hanna (2001)